domingo, 31 de mayo de 2015

Carxofes farcides de pernil i boltes

Ingredients per 4 persones:
12 carxofes
1 porro
50grs de bolets de temporada ( jo hi vaig posar ceps talladets molt petits )
80 grs de pernil salat
Sal i pebre
Per la betxamel:
 llet
 mantega
 farina
sal i pebre (optatiu)
nou moscada ( poqueta )
Elaboració:
Es netejan les carxofes i es buiden una mica per el mitg, amb una cullareta, es posan amb aigua i llimona, per evitar que s'oxidin.
A part agafarem una paella amb una mica d'oli i fregirem el porro tallat amb juliana el pernil salat tallat molt petit i els bolets també tallats molt petits.Tirem una mica de sal i pebre i es deixa coure tot fins qu'estigui ben cuit.
Es posa mentrestant a bullir les carxofes amb aigua i sal fins que cuan les punxem de sota trobem qu'el gavinet i entra facilment( uns 25 minuts ) Es colen i es posan d'amunt d'una plata per anar el forn amb una mica d'oli escampat.
Fem la betxamel
Omplim les carxofes i tirem la betxamel per sobre amb el formatge ratllat i gratinar el forn uns 15 minuts a 180º





3 comentarios:

  1. Mare meva...quina delícia!!! Hauré de pujar cap a Aransa a buscar ceps ( quan sigui temporada) per poder-ne tenir de congelats per fer coses tan bones com aquesta!!!!
    Ptnts
    Dolça

    ResponderEliminar
  2. Sí que estan molt bons aquests ceps, tot i aixi la recepte es pot fer amb cualsevol bolet, però jo si tinc ceps es el meu preferit.
    Gràcies

    ResponderEliminar
  3. Quin dia dius que venim a dinar???
    Tenen una pintaaaa!!! Ara mateix em menjaria aquest plat sense cap esforç.
    Ptnts

    ResponderEliminar

Bundt Cake de fruits secs i xocolata

Diuen que a la tercera va la vençuda, tres vegades he intentat fer aquest pastís i al final m'ha sortit, ja ho diuen fent i desfent, n&#...